niedziela, 13 września 2015

Sobotni erotic show w Kosmos Pubie

Muszę przyznać,że przez wakacje miałem za dużo nie pstrykałem. Na szczęście z robieniem zdjęć jest jak z jazdą na rowerze - tego się nie zapomina. Mała przerwa od biegania z aparatem po klubach chyba dobrze mi zrobiła, bo fotki z piątkowego i sobotniego striptizu w Kosmos Pubie są naprawdę dobre i to nie tylko moja subiektywna opinia, a dobrymi zdjęciami szkoda byłoby się z Wami nie podzielić. Pod tym krótkim wstępem - tak jak już informuje tytuł wpisu - niewielka fotorelacja z sobotniego show. Zdjęcia z piątku krążą już po fejsie, więc na pewno bez problemu je znajdziecie, a kto wie? Może jutro zrobię i tutaj mini galerię z pierwszego dnia pokazów? Ach no i na koniec warto dodać, że o ile zdjęcia są mojego autorstwa o tyle nie byłoby ich bez głównych autorów wydarzenia - Victorii i Maćka z Guardian Angels. Miłego oglądania, pozdro! ;)

Fot. Arkadiusz Szewczyk































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz